Idag fick jag lite uppiggande sällskap!

Och jag ligger fortfarande hemma. Känns som om det inte är någon ändring alls som sker, för det går så otroligt otroligt otroligt långsamt - men på bättringsvägen det är det i alla fall.

Vaknade runt halv tolv/ett av mobilen ringde, men jag ville inte svara. Jag trodde det var min mentor (hade inte sjukanmält mig). Men sen visade det sig vara min faster Jessica (Rebeccas mamma ja!) Någon timme senare var jag hundvakt åt Max. Han e en go liten krabat han!

Tyvärr blir det ju inte så mycket bus nu när jag är sjuk. Det blir mer gos & kel! Vilken tur att Max är så gullig då! Helt seriöst, hitta gulligare hund! :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

åhhh jag saknar sommaren och när man va brun :D Du hade jättefin färg! Vilken söt hund:O är de din?

2009-11-11 @ 21:39:33
URL: http://jennifertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide