I´m restless and tired so here you go

1. Hur gammal är du om fem år? 21 år

2. Vem var den sista du träffade? Sandra

3. Hur lång är du? 169 cm

4. Vilken var den senaste film du sett?
Death Race

5. Vem ringde du senast?
Erica Stevelind

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
 "Hoppas du blir bättre gumman! <3" till Sanna 

7. Vad är dagens planer?
Absolut inga alls. Jag är trött som satan så det blir en tidig kväll!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det beror på, på vem det är till och i vilket tillfälle. Är det något jag vill ha sagt snabbt ringer jag. Annars är det bekvämare med SMS!

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Sambos

10. När såg du senast din mamma?
För några minuter sen då jag målade hennes naglar

11. Vilken ögonfärg har du?
En blandning av blå, grå och grön.

12. När vaknade du idag?
Jag blev väckt 06.30

13. Har du någon gång hittat en katt?
Ja, för några år sen. Då fick den bo och sova hos oss i två dagar, sen hittade vi ägaren. Den hette Torsten och var urmysig!

14. Vilken är din favoritplats?
Sängen!!!!!!

15. Vilken plats föredrar du minst?
Måste nog säga på en båt. Jag blir ofta sjösjuk...

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Fortfarande på innebandyplanen såklart!

17. Vad skrämde dig som barn?
Att vara utan mamma och pappa. Jag trodde dom skulle dö.

18. Vem fick dig att skratta senast?
Tim

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Ja

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Både och. Fast den stationära ska skrotas snarast!

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Jag sover med.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Vanligtvis har jag tre, men av någon anledning har en till kudde tillkommit. Hur den nu har kommit dit?

23. Hur många landskap har du bott i?
Två. Västra Götalands län och Stockholms län.

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Nej

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Jag får väl säga sandaler då haha!

26. Är du social?
Ja, med människor jag känner mig bekväm med. Då pratar jag på som bara den.

27. Vilken är din favoritglass?
Daimstruten såklart!

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Jag skulle köpa allt som stod på min önskelista ;)

29. Tycker du om kinamat?
Jag älskar kinamat!

30. Tycker du om kaffe?
Nej, det luktar bara gott. Smakar bajs!

31. Vad dricker du till frukost?
Oboy eller golden juice

32. Sover du på någon särskild sida?
Jag somnar på vänster sida, men vaknar på höger'n?

33. Kan du spela poker?
Kan, kan jag väl!

34. Tycker du om att mysa?
Ja, för det är mysigt! =)

35. Är du en beroendemänniska?
Om vi snackar om innebandy så, ja.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, Telge's ena tränare.

37. Vill du ha barn?
Ja

38. Kan du några andra språk än svenska?
 Engelska och enstaka ord på spanska och tyska 

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja och det är det bästa som finns!

40. Föredrar du havet eller en pool?
Havet!!!!!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Sånt som jag vill ha kanske! =)

42. Äger du dyra smycken?
 Nja, det dyraste är väl ett par örhängen från Pilgrim. 

43. Har du någon gång testat narkotika?
Nej och kommer aldrig göra det heller!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
En bit pepparkaksdeg.

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Mathilda Dahlin för hon kan komma med så knäppa saker ibland. Tyvärr syns vi nästan aldrig längre då hon flyttat till Göteborg! =(

46. Välj ett ärr på din kropp?
Ett på framsida smalben som jag fått från Barons dubbar när han sparkade mig.
Aj.

47. Vad har du för ringsignal?
Alesha Dixon - Breathe Slow

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Ligger väl uppe på vinden någonstans!

49. Flirtar du mycket?
Finns det någon jag gillar så. 

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
I Köping på Sverigespelen

51. Kan du byta olja på bilen?
Haha nej

52. Har du fått fortkörningsböter?
Nej, har klarat mig med moppen i alla fall!

53. Vilken var den senaste bok du läste?
Ljudet av ditt hjärta/Eclipse

54. Läser du dagstidningen?
Södertäljes lokaltidning ja

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
FRIDA

56. Dansar du i bilen?
Haha nej, den är inte tillräckligt stor men diggar händer väl! =)

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Rix Fm tror jag

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Massa anteckningar om vårat fina solsystem...

59. När var du i kyrkan senast?
 Så länge sen att jag inte kommer ihåg

60. Vilka personer utmanar du?
Alla som vill göra det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide