Från botten till toppen

För kanske bara en timme sen mådde jag apa. Nu strålar jag av glädje!?!!!! Jag vet inte hur jag ska beskriva det. Fast även om jag visste skulle jag nog inte göra det ändå. Inte här.

Imorgon (eller imorgon och imorgon) - Idag är det fredag! Och den här dagen kommer att bli så grymt skön! Alltså verkligen! Jag börjar inte fören kl 10 så lite sovmorgon blir det allt! Dessutom så har vi bara en eller två lektioner, så jag slutar väl runt 12. Gud vad skönt! Jag älskar såna här dagar! Speciellt när det är på en fredag också! Could it be any better?

Sen ska jag träffa Sandra så ska jag söka in till idrottsprofilen i innebandy. Det ska bli sååå kul! Och jag säger bara en sak, screw sovmorgonen för här kommer jag!!!!!!!!!!!

Efter skolan ska jag nog ta en tripp ner på stan. Jag ska bannemej hitta dom där örhängena från Ur&Penn nu! Senare på eftermiddagen ska jag träffa Oskar! Det känns som om det var evigheter sen jag träffade honom, så det ska bli jättekul!

Nu väntar bädden! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide