Fredag den 13:onde

Fredag. Jag som alltid brukar vara så lättad över att det är fredag. Men inte den här fredagen. I princip alla ska till Rönningefesten, men jag som är eller har varit sjuk måste ta det lugnt. Gud vad tråkigt det känns. Fast jag hade ju iofs inte kunnat gått ändå. Hade jag varit frisk skulle jag ha laddat inför matchen imorgon. Men det kanske var lika bra? Det är ju trots allt FREDAG DEN 13:ONDE!!

Bättre blir det heller inte. Imorgon skulle jag ha spelat innebandymatch i Örebro. Om jag inte mått som jag gjort. Så den missar jag också. Lite extra tråkigt eftersom att det är en bortamatch. I och med att vi åker buss tillsammans. Taggar tillsammans. Det blir en helt annan sak!
Aja, det kommer som tur är fler tillfällen. Veckan innan jul t.ex. åker vi ner till Göteborg och spelar en hel helg! :) Men nog om det nu. LYCKA TILL IMORGON GIRLS! JAG TROR PÅ ER!

Jag känner att den här helgen kommer bli riktigt tråkig. Om inte jag och Sanna hittar på något extraordinary imorgon kväll. Men det tror jag inte - jag måste ju ta det lugnt......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide