Friday Saturday - Saturday to Sunday

Har suttit och pluggat hela eftermiddagen. Fick nämligen reda på att vi har 62 glosor till imorgon. Isn't that just great? aja what to do, what to do... Kan fler än hälften av dom i alla fall men det är bara å fortsätta traggla dom. Snart sitter dom.

Men just nu sitter jag faktiskt bara å väntar på att klockan ska slå halv sju så jag kan få åka till min träning! Sa jag att tiden går sakta? Kan försöka fördriva den lite i alla fall...

... Så vad händer i helgen?
Imorgon är det fredag och det ska bli hur skönt som helst! Något som kanske inte ska bli riktigt lika skönt är att jag ska få svinsprutan imorgon. Lite dålig tajming i och med att jag har match två dagar efter, den vill jag inte missa! Tänkte på ifall man skulle bli sjuk eller så.. Det är bara å hoppas på att man inte blir det!
Efter skolan ska jag med mamma, Sarah och Annelie till Taxinge Julmarknad. Jag missade ju den förra året! INTE OKEJ. Det är så mysigt å bara gå runt där. Fast i mitt fall är det mest de brända mandlarna som lockar! ;) Love it! Sen blir det nog bara hemmamys. Egentligen skulle jag och Sanna gått på New Moon, men hon ligger sjuk i influensa (vanlig!) så det blir inget med det... Lite trist men vi får ta det nästa vecka istället! =)

På lördag blir det plugg, plugg, plugg (ligger ju efter eftersom att jag varit sjuk) men jag får ju inte glömma! Ska äntligen äntligen äntligen få rida igen! Det var jätte länge sen! Hoppas Sanna är frisk då! Sen blir det förhoppningsvis en tur till BJ med Rebecca. Jag får se vart kvällen bär.

Söndag är det BJ hela dagen som gäller. Vi ska fotograferas, äta lunch tillsammans och sen är det ju som sagt match! Match match match! Var också ett tag sen känns det som, är extra taggad! ;)

Image and video hosting by TinyPic
Gulligt va haha

EDIT: Glömde ju gratta min vän Alexandra som fyller 16 idag! Grattis!


Kommentarer
Postat av: madde

min min min! :P

2009-11-19 @ 18:53:35
URL: http://itsmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide