Hemma från Globen

Är nu hemma efter en lyckad dag/förmiddag i Globen! Fast den kunde ha toppats om jag haft en bättre kamera. Jag tog ju med mig min dåliga digitalkamera med sugig kvalité, för på deras hemsida stod det att man inte fick ha med sig systemkameror. Men den det var massvis som hade det! Så det kändes ju lite surt, nu när vi hade så grymma platser! Men det får bli något man lär sig till nästa år! ;)

Det var internationell hoppning på högsta nivå! =) Malin Baryard vann första tävlingen, sen var det ponnytävling, och sen vann Rolf-Göran Bengtsson (om jag inte minns fel hehe)
Jag och Sanna kollade även "butikerna" som låg inne i Annexet. Fy fan säger jag bara! Går aldrig in dit igen haha... Det må vara billigt men man kommer ju varken in eller ut! Förstår inte hur folk orkar handla i sånt KAOS!!!



Bilderna hade blivit as bra OM JAG HADE HAFT MIN SYSTEMKAMERA... sugkvalité... :(


Sanna ville inte så gärna vara med på bild... =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide