Hur mår jag idag då?

Som jag skrivit förut så är det bättre. Jag har inte så hög feber, men jag hostar och blev dessutom täppt i näsan idag. Jag trodde ju att jag skulle kunna gå till skolan imorgon, men icke.

Det som är mest irriterande är ju att jag inte mår så där jätte dåligt. Jag är ju glad så osv. Men jag är inte heller tillräckligt kry för att aktivera mig osv.

T.ex. var jag ute och gick idag. Det var inte längre än 100 meter, för Max behövde rastas och lite frisk luft skadar ju aldrig. Det gick bra. Men när jag kom hem igen var jag helt slut! Det var som att jag hade kört värsta träningspasset. Min kropp är helt fucked up. Den orkar ingenting just nu. Bara att ta sig till toaletten är ansträngande. Löjligt kan tyckas men så är läget.

Sen är jag så himla trött på att vara hemma. För jag kan ju inte göra annat än ligga i sängen eller soffan och slöa. Titta på TV, läsa böcker, sitta vid datorn. Samma grej dag ut och dag in. Jag är så uttråkad och JAG LÄNGTAR VERKLIGEN EFTER SKOLAN!

Ge mig mitt liv tillbaka for gods sake!


Kommentarer
Postat av: Anonym

krya :)

2009-11-11 @ 13:06:16
URL: http://sistersbergman.blogg.se/
Postat av: Otto

Då är vi två .. har vart dålig sen natt till söndag .. Lite på bättringens väg, men kroppen är som en urvriden disktrasa ! Hostar massa, men mer åt täppt i näsan hållet idag. Krya på dig !! Hoppas du e pigg till lördag :) Själv räknar jag med att det blir bänken på lördag, kommer nog inte klara spela match :( tyvärr..

2009-11-11 @ 14:45:56
Postat av: tess

Hörde att du också var risig! :( Jag förstår precis hur du menar, mår likadant...



Tack! Jag försöker kurera mig så gott jag kan här hemma! Men det går långsamt - minst sagt. Känns inte som om jag heller kommer kunna lira på lördag. Men men, vem vet, mirakel kan ju ske!



Du får krya på dig du med! :) Hoppas vi båda blir friska fort!

2009-11-11 @ 19:54:50
URL: http://missteess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide