Idag blir det en kvälls-skoldag

God morgon!

Idag börjar inte vi förren kl 15 eftersom att vi ska ha "vernissage". Vi ska alltså visa upp vårat projektarbete (dataspel) som vi nu har jobbat med i 6 veckor.
Det är både föräldrar och människor i spelbranschen som ska komma och kolla. På ett sätt känns det ganska pinsamt då jag känner att jag inte riktigt vågar stå för det jag åstadkommit. Spelplanen blev väl inte så bra och jämfört med dom andra som ligger way over the top så får vi nog kämpa lite för att presentera vårat spel bra! Men det är bara att göra sitt bästa!

Trots att vi börjar 15 så ville jag gå upp skapligt ändå. Känns ju dumt att sova bort hela dagen, även fast jag känner redan nu att den här dagen kommer gå himla fort. I och med att vi börjar 15 så kommer vi sluta vid 19. Inte riktigt lika kul men men.

Jag gick upp vid halv tio. Och har ätit frukost, duschat, målat naglarna och nu ska jag väl plugga lite hade jag tänkt! Har jätte ångest över NK-provet imorgon.......

En "today I´m wearing this" kanske kommer upp idag också! =) Ska verkligen försöka för det var länge sen ju! Annars, ha en bra dag! ♥


Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

låter ju kul det:)! lycka till med presentationen!

2009-11-04 @ 11:45:51
URL: http://crazydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide