It's all about innebandy

Vet ni... Det blev faktiskt ingen innebandyprofil för mig imorse. Jag måste ha stängt av min mobil i sömnen eller något. Och det är just Därför som man inte ska ha den liggandes typ 10 cm ifrån sängen.
Jag vaknade i alla fall inte fören kl sju och bussen gick 7.10 så himla klantigt! och tråkigt dessutom! Jag hade ju sett fram emot det här! Aja, vad gör man? Jag får helt enkelt gå på fysträningen imorgon istället! Den är som tur EFTER skoltid så då kan jag inte försova mig!

Innebandyträningen gick så där idag. Känns som om jag behöver jobba lite på grunderna. Både pass och skott behöver förbättras!! Har länge funderat på om jag inte ska börja träna en extra gång i veckan (själv). Bara stå och nöta på pass och skott liksom. Speciellt skott. Fast nu kommer jag ju iofs träna 2 ggr "extra" nu när jag börjar på innebandyprofilen. Men det skulle faktiskt vara bra ändå! =) Jag får se hur jag gör... Behöver ju först å främst hitta en hall å vara i. På pappas jobb kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide