it's been a long day

Hej! Har i princip inte varit hemma någonting idag. Det har varit full rulle hela dagen faktiskt!

Började med att åka ner till stallet och ta en tur på Siggan. Vi fick trevligt sällskap av Sanna och Baileys också. Sen var det bara hem och fixa sig för sen skulle jag och mamma på Tims hockeymatch. SSK-LHC. Men jag såg inte klart hela för jag och Rebecca skulle se på juniorallsvenskan i Bj. Efter det drog vi hem till Rebecca och åt, också trevligt! Vi drog tillbaka till Bj men jag stack i princip direkt till bussen. Fick trevligt sällskap hem också!

Kom hem vid nio och det var tänkt att jag skulle dra till Sanna. Men jag hade ingen skjuts ner å gå ända ner till Ragnhildsborg i mörkret, själv, det är ingen hit. Dessutom fick jag inte vara där så länge. Så det sket sig på alla håll å kanter. Är rätt rastlös nu. Vill bara att natten ska gå och det ska vara morgon. VILL JU SPELA MATCH!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide