KAN MAN VARA GRYMMARE ELLER -no.

Tokio Hotel tar hem priset som "Best Group"


Tokio Hotel's "World Behind My Wall" LIVE
gåshudgåshudgåshud sa jag att jag fick gåshud?


I'm going nuuuuuuuuuuts! Hur dom har
förändrats både till utseende och i musik!

Deras nya låtar har inte riktigt "satt" sig i min hjärna än. Förutom "Automatic"
och "World Behind My Wall" då. Men dom ligger redan bland mina favorites!

Och Bill, jag har alltid tyckt han sett bra ut. Faktiskt varit totalt nerkärad i hans
"lejonman". Men nu liksom - god damn han har fan aldrig varit snyggare!!!!!!!!!!!

Och nej jag är inte ett sånt där fan som gillar Tokio Hotel pga Bill & Tom's
utseende
. Men i mitt fall (och i många andras också) så tycker jag att Bill är den
som är snyggast! We all find our favorites right?


Stolt TH-fan sen 2007!


Kommentarer
Postat av: James

han kunde dock skippat sina högaklackar:)

2009-11-09 @ 22:20:59
URL: http://aceshigh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide