Nu är jag vaccinerad!

Tog svinsprutan idag i skolan. Det var länge sen jag tog en spruta, men enligt min minne har det här varit den värsta. Sjuksköterskan försökte uppehålla mig genom mediasnack, men det funkade inget vidare på mig haha. Jag kände verkligen hur hon sprutade in det i muskeln(?) det kändes väldigt obehagligt och jag kände mig illamående. Fast det gick över rätt snabbt! Men det gick ju bra i alla fall! =)

Än så länge känner jag mig pigg och fräsch! Inget ont i armen (förutom träningsvärk sen i onsdags då haha) och jag mår lika bra som vanligt! =) Hoppas det håller i sig!


heeeeeeeeheeeeeee äter godis mmmmmhhh!


Kommentarer
Postat av: mahnoor

nice blogg :D



vad händer annars



PUSSPUSS

2009-11-20 @ 19:52:29
URL: http://fabulouslifem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide