Nu är jag x kläder rikare och x hundra kronor fattigare

Heeeeeeej! Kom nyss hem från Farsta Centrum!

Jag är så glad just nu! Jag skulle ju köpa en Boomerang som kostar 5000 kr men istället hittade jag en liknande jacka på Cubus för 899 kr + att jag hittade en kapp-liknande jacka för 799 kr. Så jag fick alltså TVÅ jackor till inte ens halva priset på vad en Boomerang kostar. Så jag är happy happy! :D
Men det tar faktiskt inte stopp där. Jag köpte dessutom två randiga tröjor, två nagellack, ett diadem med rosett och hårfärg! Glömde jag något? Haha det var länge sen jag köpte så här mycket, men det känns jätte bra! Åh vad det är kul med nya saker!

Men nu har inte jag tid att sitta här längre för jag måste sätta igång å städa mitt stökiga rum. Det ligger kläder på precis hela golvet! Överallt! Jag och Sandra ska åka och kolla på lokalderbyt i Björkesta ikväll och sen ska hon sova här. Så det behövs verkligen städas! Ska försöka hinna färga håret också, eller utväxten! =)

Bilder på allt nytt kommer så småningom! Puss!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jaaaa! sååå sant:O Förra året sög ju, inte för att jag kollar men barnen kan inte ha tyckt att de va kul. de va ju inte änns några barn med i den:S Ja, mysteriet på greveholm va och är bäst :D haha!



Jag sökte av samma anledning och jag ångrar de verkligen inte. Är jätte nöjd! Kommer du till skolan imorron? Frisk nu?:)

2009-11-15 @ 21:57:19
URL: http://jennifertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide