Oavgjort och lagfest

Efter en slitmatch (som gav oss 1p och mig 2 Go & Glá-hjärtan) så är det bara hem, duscha, slänga i sig maten och iväg på lagfest! =) Dock blir det inte så länge för mig då jag ska med Sanna på hästhoppning i Globen imorgon bitti. Men det ska bli kul det också!!!

Nu väntar duschen, see you ♥

 

EDIT 22.46:
Jag hade en jättekul och trevlig kväll med världens bästa lag! Underbara människor ni e!!! ♥
Å idag var det ju sista gången (på ett bra tag i alla fall) som jag träffade Patricia och Janine... Känns tråkigt för ni e båda två riktiga glädjespridare - både på och utanför planen! Kommer att sakna er! =)


Kommentarer
Postat av: Patricia

Gumman, jag kommer att sakna dig hur mkt som helst! men förhoppningsvis så får jag komma hem o då hälsar jag på :D

<3

2009-11-29 @ 20:44:36
URL: http://ciinderellla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide