"Shut It Down" by Pitbull ft. Akon


Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: Jaaa sommaren är verkligen bäst och då mår jag som bäst! :D Ja, exakt man gör inget på dagarna förutom att vara i skolan och sitta inne framför tvn typ. Jaa, blir trött och grinig av någon konstig anledning. Kan typ inet sova på kvällarna heller. Allt är bara fel just nu.



Ja, nu är jag så blek. Vill vara brun och fin året om! :D solarium är väl inte jättebra precis och de kostar en del om man solar många ggr.

Jaha, vilken tur du har:) Jag blir också ganska lätt brun, tror att jag har fått de från min morfar. De är jag glad för!



Jahaa, jaaa skitsöt! :D Hundar är så söta. Jahaa, joo kan nog tänka mig att de kan vara rätt jobbigt ibland att ha hund. Speciellt när man måste gå ut med dom när de är kallt och regnar och när man egentligen inte vill.



Jahaa va skönt! Du får ta och skrika lite på febern så kankse den blir rädd och försvinner:) haha! Hoppas att du snart blir bra igen, man missar så mycket när man är sjuk..



haha jaaa de blir alltid värsta böckerna! :D men de är bara kul! <3

2009-11-12 @ 16:53:03
URL: http://jennifertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide