Sprutan börjar verka... eller?

Sitter här nu hemkommen från Oskar. Vi satt och glodde IDOL och bästa Cirkus Möller! Jag som annars bara brukar sitta och le (om det är något jag tycker är kul på TV) satt och garvade ikapp med Oskar! Haha, Sean Banan är skönast! Jag hade i alla fall jätte kul med Oskar! I always have! =)

Jag har ju haft ont i armarna (båda) hela dagen men det har ju varit träningsvärk. Men ju senare det blitt på dagen så har jag känt det starkare i ena armen (den jag tog sprutan i!) Men jag har fortfarande tänkt "äh, bara träningsvärk. Smärtan från sprutan kommer inte fören imorgon."
Men vet ni vad? Nu sitter jag här och har as ont! Och jag VET att det inte är träningsvärk haha. Saken är den att det gör inte ont på stället jag fick sprutan utan det känns längre ner. Det krampar nästan känns det som. Och jag ska kunna rida imorgon? Höhö good luck with that! Jaja. Jag ska vara glad så länge det bara är smärta i armen och ingen feberskit eller så, för jag orkar inte bli sjuk igen! =)

Nu blir det bädden och en hyfsat lång sovmorgon! Me like! God natt på er!


Kommentarer
Postat av: James Cotino

feber får du ju typ imorn, lovar:)

2009-11-21 @ 00:44:16
URL: http://aceshigh.webblogg.se/
Postat av: tess

Det var 24 h sen jag tog den nu. Har inte fått någon feber än i alla fall!

2009-11-21 @ 10:32:49
URL: http://missteess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide