Svinis på G?

Sa jag att jag mådde lite dåligt igår? Fysiskt alltså. Nu mår jag ännu sämre.
Igår när jag vaknade upp hade jag lite ont i halsen och hostade lite då och då. Nu har jag blivit täppt i näsan, har ännu mer ont i halsen och jag hostar stup i kvarten. Känns som om jag håller på att bli sjuk! :( What if it's svinis???!!!??!!!!?!?!

Hade planer idag som att åka till Skärholmen och shoppa å träffa Sanna. Men nu vet jag inte hur det blir med det. Kanske att jag orkar ändå, för jag vill inte ligga hemma och slöa. Enligt mig mår man bara sämre då, i och med att allt man tänker på då är på hur dåligt man mår osv.

Men nu ska jag pallra mig upp och äta frukost! =)


Kommentarer
Postat av: Janine

Ja inte skoj alls, är fortfarande en riktigt sjukling med feber och så! Inte mys alls! Hoppas inte du blir sjuk också!

Saknar dig me min fina vänis! <3

2009-11-07 @ 10:56:09
URL: http://madlyinlove.blogg.se/
Postat av: Emmelie

talk to me bitch fixa mitt nummer så kan du messa, when you need me ;D

2009-11-07 @ 12:12:56
URL: http://emmelieannajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide