Trött som en åsna, eller vad säger man?

Den här veckan kommer min blogg att suga för jag kommer inte uppdatera mycket alls. Och när jag väl uppdaterar kommer det nog inte stå så mycket annat än plugget. Fast i helgen händer det roliga grejer! =)

Just nu börjar klockan dra sig mot halv elva, och jag hade faktiskt tänkt gå och lägga mig nu. Förstår ni det? Jag, Therese Heed, går och lägger sig före tolv. Shit. Good girl gone bad Bad girl gone good! Nej men, jag har svårt å gå och lägga mig tidigt annars. Kan inte sova.
Men jag är faktiskt sjukt trött idag. Nu. Kanske för att min dag har varit ovanligt fartfylld och energikrävande? Jag har ju hunnit med två innebandypass, plugg och en hel massa skratt! Jag har så kul i skolan mån-tis!

Imorgon ser min dag ut på följande vis:
8.30-14.00 Skola - vi har innebandy på idrotten haha kul...
14.00-15.30 Innebandyprofil (fys)
17.30 Utvecklingssamtal
Sen blir det plugg, plugg, plugg.

EN MÅNAD KVAR TILL JULAFTON! JIPPIE!!!!!!



Kommentarer
Postat av: DAVID

vad önskar du dig i julklapp då? :)

2009-11-25 @ 22:36:52
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide