Varför är jag så seg?

Jag känner just nu att jag har lite smått panik. Jag ska tvätta bort sminket, borsta tänderna, lägga fram och packa allt inför imorgon. Bussen går 07.10 så jag har ingen tid till att göra det innan då jag vill sova så mycket jag bara kan. Är det dags för innebandyprofilen eller vaddå? ;)

Det kändes förresten riktigt skönt att vara tillbaka på träning igen! Hade dock inga större förväntningar i och med att det var första träningen på en vecka. Men se, det gick ju ändå ganska bra! Vi lirade lite 2-mål i slutet idag (vi brukar inte göra det på måndagar) och då skulle man inte spela på sin orginalposition. Så det blev kedjan för mig vilket var jätte kul!

Håller på å dör av längtan efter helgen! Kan ju redan nu tipsa er om vad ni kan göra på Söndag eftermiddag. Vaddå? Div. 1 NIF vs IFK Kumla kl 17.00 i Björkestahallen. Be there! :D

Nu måste jag verkligen sätt fart här hemma! God natt!


Kommentarer
Postat av: Malin Andreasen

Jag ska skriva Strength (styrka) på högra handleden :) Sen vill jag göra lite annat också men det får komma senare, måste ju börja i någon ände i alla fall :) Ja Emmelies är jätte fin!

2009-11-17 @ 10:56:43
URL: http://andreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide