3/5 - 21/10 2009



It was very special to me 'cause you were my first. My first real love.

Många blir chockade och har nog inte riktigt fattat att det faktiskt är sant. Men det är det. Anledningen till att det kommer som en chock för vissa är nog inte så konstigt. Vi gick liksom aldrig "ut" med det (mer än till våra närmsta) att vi hade det lite kämpigt.
Men det som vi, jag och oskar, delade var magiskt. Och det som vi hade var underbart. Jag kan med utan tvekan säga att det har varit den bästa tiden i hela mitt 16-åriga liv.
Nu har vi hur som gått skilda vägar. Eller "skilda vägar", det låter ju lite hårt! Vi är i alla fall "bara" vänner nu. Fast han står mig ju fortfarande väldigt nära såklart. Han är min bästa vän och jag är jätte glad över att ha honom vid min sida fortfarande!

Så för att svara på era frågor som,
 hur mår du? hur gick det till? kommer ni inte att bli tillsammans igen?

Jag mår bra nu! Jätte bra faktiskt! Jag och Oskar har pratat å tröstat varandra.
Om hur det gick till är väl egentligen inte så svårt att lista ut om man tänker lite... Har man inte samma starka känslor som tidigare så är det svårt att ha ett förhållande.  Och jag vet inte om vi någonsin kommer att bli tillsammans igen. Men vem vet, kanske känslorna kommer tillbaka eller så gör de det inte. Men just nu är vi som sagt bara vänner, väldigt väldigt bra vänner!

3/5-21/10 2009
5 månader, 2 veckor, 4 dagar


Kommentarer
Postat av: madde

söta bilder! synd att det inte höll, men finns det inga känslor kvar så finns det inte..

Bra att du mår bra iallafall, säg till om du behöver prata!

Kram :)<3

2009-10-24 @ 11:22:28
URL: http://itsmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide