All we need is just the two of us

Imorgon ska vi träffas. Imorgon ska vi prata. Prata. Prata om vad. Jag vet inte vad jag ska säga fast ändå har jag så mycket frågor. Jag är helt tom men samtidigt översvämmad. Jag känner mig vilsen. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet inte vad jag vill. Jag vet inte vad jag känner. Varför blev det så här?

Vad är denna känsla jag har?
Jag tycks älska dig
Men andra gånger verkar jag inte veta

Jag kan inte vara utan dig
Jag tänker på dig hela tiden
Jag längtar efter din doft
Och jag skulle dö för att höra ditt skratt
Men varför har jag denna känsla?

Allt jag ber om är ett svar...


Kommentarer
Postat av: madde

aww <3 fint!

2009-10-14 @ 15:05:30
URL: http://marchon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide