En ny vecka, en ny dag, en ny bloggdesign

V.43, MÅNDAG

Veckan börjar bra. Var i skolan och klippte å la till ljudeffekter. Anders (ljudläraren) got kind of impressed about my talent. Haha, för jag var ju inte där sist då de började med det. Men det var faktiskt inte så svårt, och jag fick ganska mycket hjälp av Lili. ;)

Efter skolan var det bara hem och slänga i sig käk. Direkt iväg på träning. Köra i gymet i 30 min, och skotträning 1 h. Skön måndag! Men jag längtar ännu mer till imorgon! I love Tuesdays!

Nu är det i alla fall sovdags. Sov gott! ♥


Kommentarer
Postat av: madde

hahah ska börja med matten nu! Eller om 30 min (a)

Visst är Anders schysst?! Haha roligaste läraren ever :P

kram <3

2009-10-20 @ 16:10:39
URL: http://itsmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide