Gårdagen inte riktigt som tänkt

God morgon får det väl bli!

Kvällen igår vart väl inte riktigt som tänkt fast jag hade ändå kul! Jag, Mathilda, Lisa och Linnea träffades några timmar innan och gjorde i ordning oss. Sen drog vi till festen i Bergvik som var ganska lame. Antar att vi var rätt "tidiga" osv så vi tog beslutet och åkte ner på donken å käkade. Shit vad gott det var! Där skrattade vi (eller jag mest hehe) som aldrig förr, började i princip garva åt vad som helst... eh ja.

Vid halv elva drog vi tillbaka till festen. Men det hade inte förändrats någonting -kanske att lite mer folk hade börjat komma men annars fortfarande inget "drag". Vi stannade ett tag i alla fall och minglade men sen kom polisen och då drog vi.

Det var meningen att vi alla skulle sova hemma hos Linnea... Men som jag skrev -det blev inte riktigt som tänkt. 1- Mathilda var tvungen att reda ut lite saker med en viss person. 2- jag fick världens magkramp så jag åkte raka vägen hem.

Men jag hade det kul med er tjejer ändå! Det var verkligen länge sen vi träffades! Inser nu hur mycket jag saknat er!!!

Och ni som hade hoppats på bilder, glöm det. Batteriet till kameran la av lagom till att första bilden skulle knäppas. Så tyvärr Paulina haha, din önskan med "fler bilder" i min blogg kommer inte att uppfyllas den här gången. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide