HEMMA FRÅN GOTLAND

Jag och Becca tog morgonbåten kl sju. Båda två sov mesta tiden, så det var skönt och båtresan gick jätte fort! Var hemma med taxi'n halv tolv cirkus. Sen dess har jag bara suttit och slöat, lyssnat på och laddat ner musik, kollat facebook... Sen har ju även skolkortet kommit! =) Kan ju säga att jag blev varken fin eller ful. Men ni ska få se det sen, när jag orkar lägga in det...

Annars idag så hade jag bara tänkt fortsätta ta det lugnt. Ska nog in i duschen och sen fräscha till mig lite. Kanske åker jag ner på stan en sväng. Packningen får i alla fall vänta för den orkar jag inte ta nu. ;)

Tänkte berätta om Gotland också, fast det gör jag i ett annat inlägg och senare - orkar inte göra det nu heller. I know I´m lazzzzyyyy...

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide