"Hold Tight" by Chris Decay Verba remix


Taaaggggggggaaa

Kommentarer
Postat av: Jennifer

SV: De är de säkert, känns de rätt nu så är de nog de ;) Ja, jag tror att de går att välja till som individuellt val! Hoppas, för de är kul. Hade lite de i ettan i foto.



Jaa men precis, skönt att veta vad man vill! Hade också tyckt att skulle varit jättejobbigt om jag inte visste vad jag ville.



Okej, men exakt så hade vi också! Jaa, men är ju så lite med den. Men man måste väl ha en "klass" som man tillhör lixom.. HAHAHA oj, jag kom på en sak nu! Jag gick inte i D, jag gick i C (A) men vi va ju så mycket med D så känns som att man gick i D.



Jahaa! vi får hälsa i skolan istället :D hihi. Jag har hört de förut, ska inte ljuga:$ men Blir jätteglad iallafall! har aldrig hört de från dig :D <3

2009-10-31 @ 01:12:43
URL: http://jennifertea.blogg.se/
Postat av: ROSAPOPCORN! :D

fin blogg! :D

ha en toppen lördag :)

2009-10-31 @ 13:07:25
URL: http://roosapopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide