I ♥ MONSTER



Sen någon vecka sen har jag blivit helt besatt av MONSTER. Jag kan delvis skylla på Blizzard
Nordic i och med att det var där jag drack den för första gången. Dock kan jag inte dricka upp
hela burken på en gång - den är så jävla söt att den blir äcklig då haha. Men fortfarande
godaste drickan dem första klunkarna. ;)

Skoldagen idag har varit bra. Jag tog en för tidig buss, men jag kom ju i tid i alla fall. Jag har
hållit deadlinen inom alla ämnen och även för projektarbetet. Jag har skrattat mycket och fått
ont i käkarna. Jag har känt på James muskler och fått träningsvärk i fingrarna. Jag har bjudit
favoritläraren Fredrik på godis och fått gå hem.
(Skämt åsido!!)

Nu ska jag ner till stallet och rida med Sanna, see you later aligator!


Kommentarer
Postat av: madde

James har inga muskler. Han tror det, men han har inte det ;)

Hahah hade du ngt godis kvar när du kom hem?! Alla blev ju som galna när James tog fram den haha!



Monster är asgott :D men jag fick typ lite ont i magen förra gången jag drack den, fick liksom kämpa i mig sista haha :P



ha en bra helg :)<3

2009-10-09 @ 19:18:09
URL: http://marchon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide