Idag har varit en bra dag

... trots att jag började 8.10!
Dagen började med ENG, fast där var jag borta i princip halva lektionen för jag skulle ta ensamkort. Så den lektionen gick snabbt.
Där efter följde Naturkunskap som var riktigt kul! Vi "vevlabade". Det gick ut på att värma vattnet som låg i en koppar cylinder med hjälp av att veva och skapa friktion mellan en duk och kopparen. Låter ju trist... Men med mig, alexandra, sofia och james blir det mycket skratt haha! Sköna peolple!
Efter det blev det en mattelektion om trigonometri. Som gick bra jätte fort och jag fattade alltihop! Super!

Lunch och sen begav vi oss till Stockholm. Jag och Madde gick på drottninggatan och snackade hur mycket som helst. Hon är så himla lätt och skön att umgås med! Vi kom slutligen till Tajm a hal (stavning?) men hann aldrig gå in. För våran projekt-grupp skulle på studiebesök hos Blizzard Nordic AB (marknadsföring för "TV-spel").

På Blizzard var det jätte bra! Det började med att vi fick varsitt XBOX 360-spel (släpptes för 2 veckor sen), en T-shirt och nån WOW-gubbe? Vi blev bjudna på godis och natursnacks och fick ta hur mycket monsterdryck vi ville. ;) Vi fick teoretiskt en liten presentation om hur dem jobbade med marknadsföring och även ideér till vårat spel.

På tåget hem fick jag sällis av Robin, Robert och Nils. Schyrre!
Nu är jag hemma och måste plugga, vi har ju våran deadline imorgon...




Kommentarer
Postat av: madde

haha vi ba babbla på! :P Asbra att båda var pratglada, ganska trist att gå på stan helt tysta haha :P men vi hade nog ganska mkt gemensamt, kanske drf det fanns mycket att prata om?

Ses imorrn :)

2009-10-01 @ 21:09:12
URL: http://marchon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide