innebandy, innebandy, innebandy, innebandy, innebandy

Träningen idag gick super! Eller, ja, det har börjat gå bättre och bättre nu i alla fall!
Fan vad kul det är med innebandy! I love, love love it! Finns ingenting bättre! Jag dör av längtan efter matchen på söndag! Låt det bli söndag nu!!!

Vet inte om det bara är själv INNEBANDYN som gör att jag längtar så mycket, eller om det är något annat som bidrar också....? ;) Har ju t.ex. kommit jätte nära Rebecca och fått många nya kompisar! Alla är så schyssta!

Jag mår så jävla bra! Tack vare innebandyn! Ingen Therese utan innebandy! Remember that!


Kommentarer
Postat av: Otto

Det är bra att det inte är nån Terese utan innebandy. Det är vi i laget glada för.. du e go`!! Keep up!

2009-10-15 @ 22:14:12
Postat av: Cattis

Kör hårt Heed! Lycka till i helgen!

2009-10-16 @ 11:42:10
Postat av: johanna

du är ju bäst så de är kanon kul att du lirar med oss :)

puss!

2009-10-16 @ 22:12:24
URL: http://johannnabanan.blogg.se/
Postat av: tess

Jag är så himla glad att jag spelar med er i Nykvarn! Har aldrig träffat på ett så positivt lag och jag trivs på ett sätt som jag aldrig gjort förut! :D

2009-10-17 @ 10:57:14
URL: http://missteess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide