matematik in my . . .

aaahhhh jag blir galen. galen, galen, galen. eh förresten, sa jag att jag blir gaaaaaleeeen???? jävla matte... jag hatar, verkligen hatar när jag inte förstår! då är matte det tråkigaste och dummaste som finns.
jaja, jag gör så gott jag kan. men nu har jag hur som tagit en paus (vet inte hur många papper jag rivit ut och slängt i soptunnan?) jobbigt är det i alla fall.

men vet ni vad som händer nu? nu står det faktiskt en hårfärgsförpackning (med hårfärg i såklart hihi) och väntar på mig i badrummet. äntligen!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emmelie eller ska jag säga "DJ"

Sa jag att jag läst till matte D? ;D

2009-10-21 @ 19:31:37
URL: http://emmelieannajohansson.blogg.se/
Postat av: Emmelie eller ska jag säga "DJ"

Snygging, kan du vara själv! Haha visst säg bara till så hjälper jag dig ;D

2009-10-22 @ 13:18:36
URL: http://emmelieannajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide