School 2/10

I actually start to like school! Det blir liksom bara bättre och bättre! :) Jag börjar våga ta kontakt med folk och gemenskapen börjar komma, sakta men säkert. Jag tror att om två år kommer vi MP09 vara som en enda stor familj! Faktiskt!

Idag hade vi bara två lektioner,  projekttid. Sen åkte vi in till Stockholm till Kulturhuset. Vi fick lite olika uppgifter osv. Jättesoft! Så det var en perfekt avslutning på skolveckan! Efteråt gick jag själv inne i stan och brände lite av studiebidraget! Köpte ett par svarta jeans från Gina 299:- just what i need

Kom hem vid halv sex och nu ska jag maila in min del av projektarbetet, vi har deadline idag.
Kl åtta ska jag till Sanna och käka, sen blir det myskväll med massa prat! Gud vad jag har att berätta för dig stumpan!


Dagens;

Jag - Nettan jag förstår vad du menar med att det är jobbigt med långa
(det blir helt tyst och Nettan ser ut som ett frågetecken)
Jag - alltså....!
Vi - hahahahahaahahah

Nettan - Alexandra kan du komma?
Nettan - Får jag ditt finger?
Nettan - Sätt det här... och tryck... hårdare!
Vi - hahahaha

Kommentarer
Postat av: nettan'grääs

Hahaha fyfan vad kul det var :D

2009-10-03 @ 17:06:17
URL: http://ngraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide