"Se till att inte annette röker på för mkt"

Haha idag på grafiska så skulle vi skicka en mail-intervju till en kille på ett tryckföretag. Och vi fick ju inte direkt de svaren vi hade trott. I alla fall inte på dessa...

Hur är stämningen på ert företag?
- den e jätte rolig. :D folk är griniga på varandra ganska mycket men fy fan va kul det är här.

Varför heter ni "(namn)"?
- för jag är bäst.

Mvh Therese Heed, Alexandra Lindblad, Annette Grääs, Hampus Blomqvist & Max Lord
- tack själva. Se till att inte annette röker på för mkt.

Gud vad vi garvade åt det sista! Haha skön snubbe!
Våran lärare förklarade sen att han vi skickade brevet till var ung. Och att han tog studenten i våras, här på Tumba. Men det har väl egentligen ingen betydelse? Till och med jag skulle svarat bättre. Men kul var det haha!

Vi fick förresten vårat grupporträtt idag. Och gud vad mörk min bild blev haha. Jag är sjukt neger! ;) Men den såg inte alls ut så på datorn när jag la in den. Och ingen sa till mig att bilden skulle bli mörkare när den trycktes heller, jaja. Kanske lägger upp bild sen. Men nu, träning!


Kommentarer
Postat av: nettan'grääs

hahahaha xD

2009-10-08 @ 10:46:16
URL: http://ngraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide