So much to do - so little time

Alla snackar om hur skönt det är med sista veckan innan höstlov. På ett sätt håller jag med, på ett annat sätt inte. Det här är faktiskt den jobbigaste veckan vi kommer ha haft i skolan hittills! Vi har något till Varje dag.

ONSDAG: sv-läxa + nk-läxa
TORSDAG: matte-prov
FREDAG: sv-novell + projektarbetet deadline

Bara av att jag sitter här och skriver om det här får mig att må dåligt. Ångest brukar det kallas. Så jag ska skriva det här så fort jag bara kan och sen göra läxorna till imorgon. I alla fall så mycket jag hinner för kl sex måste jag dra iväg till träningen.

Det kommer inte att bli så bra bloggning för mig på ca en vecka. Den här veckan för att det är mycket plugg och träningar såklart. På lördag måste jag packa och fixa allting, för på söndag morgon åker jag och Rebecca till Gotland med Vackstanäs. Men jag kan ta mer om det sen!

So much to do - so little time

Kommentarer
Postat av: madde

BAJSKORV glömt nk läxan :O vad var det?! SUCK vad jobbigt, kan liksom inte ladda ner grejer från den här datan heller från arken .. suck

2009-10-20 @ 19:56:39
URL: http://itsmadde.blogg.se/
Postat av: madde

men tess kan ju inte ta med dig. du skulle bara klottra en massa snusk på planet och nöffa när vi kom fram! ;D

2009-10-21 @ 15:51:37
URL: http://itsmadde.blogg.se/
Postat av: Malin Andreasen

Vad ska ni göra på Gotland? :)

2009-10-22 @ 10:50:51
URL: http://andreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide