Ytterligare en dag i BJ

Jag och Sofie drog till BJ på förmiddagen och kollade derbyt mellan NIF-Rockets. Där Rockets vann med 4-5, i think. Efter det så drog Sofie hem och jag följde med Rebecca och resten på marknaden. Vi gick runt lite där, köpte både brända mandlar och remmar, mer än så blev det inte för sen kom regnet. Vi var väl 6,7 pers som stod och tryckte under ett sketet tält. ;) Jag och Rebecca drog hem till henne, tillbaka till marknaden och sen kom mamma och hämtade mig.

Jag träffade Oskar en stund. Vi pratade lite.

Vid halv sju var jag tillbaka i BJ och kollade på divison 3-tjejerna, NIF-Gnesta. Även där blev det förlust med ?-? Klockan 20.15 hade jag kollat upp att bussen mot Södertälje skulle gå, men icke, den gick 20. Så jag fick vänta tills nästa buss som gick 21. Vilken tur att jag har en så snäll kusin som väntade med mig i 45 minuter! ♥

Den här helgen har alltså tillbringats mycket i Nykvarn och det kommer att stå mig dyrt på nästa mobilräkning. Har ju inte pluskort så jag har fått skickat RC minst fyra gånger. Att göra det en gång är väl ingen större grej, men i längden blir det dyrt! :( but what to do, what to do. Om det fortsätter så får jag väl skaffa mig ett pluskort!

Nu är jag ovanligt trött. Ska nog lägga mig snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide