Bara för att jag har tråkigt

Smeknamn: Heed, Tess, Tessan
Låt som du sörjer till?
: Need, Forget me not
Beroende av: INNEBANDY och mys
Vad tror folk om dig?: Tror första intrycket folk får av mig är typ dryg (bara för att jag är blyg & inte säger så mycket)
Stämmer det?: Nej, i alla fall inte till verkligheten! Klart man kan "skojdryga" ibland.

Vad får du oftast komplimanger för?:
Rumpan
Vad säger du för att imponera på någon?: Jag berättar om något jag själv är stolt över som jag gjort
Hur imponerar man på dig?: Man får mig att skratta kanske

Brukar du skratta för dig själv?:
Haha ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Visst var han! Så jävla snygg!<3"

Var bor du?:
Södertälyeah, Brunnsäng
Trivs du där?: Väldigt bra!
Äger du några converse: Bara ett par fake

Sprit, cider, vin eller öl:
Cider
Brukar du bli för full:
Nej
Är du allergisk mot något:
Falskheter
Har du haft sex idag: Nej
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Någon som jag vet klarar av mitt gnäll haha

Antal timmar sömn inatt:
6,7 timmar?
Brukar du komma i tid: Numera brukar jag komma tio minuter innan utsatt tid, annat var det förut... ;)
När mår du bra: När allt är som det ska
När blev du fotad senast: Igår hade vi skolfoto!
Hur känner du dig nu:
Trött men upprymd!
Vad tycker du om fötter: Utan fötter skulle man inte kunna ha alla fina skor som finns!

Vad saknar du:
9C - always in my heart!!
Hade du en bra kväll igår: Ja, den var mysig. :)
Favorit dryck på morgonen: Oboy
Rakar du benen:
Nej, vaxar
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Alldeles försent
Är du blyg?: Ja.. fast det är något som jag håller på att arbeta bort cause i hate it
Sysslar du med någon idrott:
Världens bästa idrott, innebandy. + ridning.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Absolutely!
Har du spytt offentligt: Nej!
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Allt man inte kan göra som tjej?
Är du bortskämd: Nej, det tycker jag inte
Vad gör du i morgon:
Imorgon går jag i skolan i drygt 7 timmar, sen väntar innebandy
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Svår...
Vad längtar du till?: Speciella stunder

Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja, men det är bara 3 st jag berättar allt för.
Vad använder du för shampoo?:
Det är olika
Hur gammal är du: 16,5 år

Gröna eller röda äppeln:
GRÖNA
Gillar du golf: Nja, men jag höll faktiskt på med det när jag var mindre
Vilken tid gick du upp idag:
Runt nio
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu:
Nej, fossingarna mår bäst av att vara utan ;)
Är det okej att gråta:
Varför skulle det inte vara?

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Jag skulle till en början köpa allt i detta inlägg. Resten skulle jag lägga in på ett sparkonto.
Bär du glasögon eller linser: Nej, skulle dock vilja testa BRUNA linser
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej, verkligen inte! Jag går aldrig efter märket eller om det är fake. Tycker jag om saken/plagget så köper jag det.

Har du piercing:
Öronen
Vill du gifta dig:
Ja
Vill du ha barn:
Ja

Solar du ofta:
3 månader om året ;) 
Är du flygrädd:
Nä, inte längre faktiskt.
Hur vig är du:
Tillräckligt!
Är du musikalisk?: Haha nej

Vad dricker du helst när du är törstig:
Vad som helst som är kallt!
Vilken är din favoritglass:
Ben & Jerry's
Tror du på ett liv efter döden:
Ja, på tidigare liv oxå
Tycker du om sushi:
Vet inte för jag har aldrig smakat. Men jag tycker ju inte om fisk, så jag tror inte det är något för mig.
Vad äter du helst när du ser på film:
Godis! 

Har du tandläkarskräck:
Nej, men visst är det pirrigt...
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Natt?
Vilken ögonfärg har du:
Mix av blå, grå och grön
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja
Biter du på naglarna:
Nej, jag har varit duktig och slutat med det!
Röker du:
Nej
Hur ofta tränar/motionerar du:
 4-5 ggr/veckan 
Senaste låt du hörde: Gammal goding med Cher "Believe"

Kommentarer
Postat av: madde

hahah senaste smset, kan nästan gissa vem det var ifrån haha! och om dt var han jag tror hon menar, så JA, han var skithet! :D



...snygg tröja :P

2009-10-01 @ 16:41:13
URL: http://marchon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide