BRING ME BACK 9C OCH BRUNNSÄNGSKOLAN!!!!!!!!

sitter och lyssnar på honey and the moon med joseph arthur. den lyssnade jag på hur mycket som helst i högstadiet. nu var det ett riktigt bra tag sen jag lyssnade på den, så av någon anledning kom jag bara på att jag ville lyssna på den igen.
och fan säger jag bara! jag fick en sån otroligt konstig känsla i kroppen, i hjärtat, jag vet inte, låten liksom påminde mig om högstadiet igen. jag började rysa som fan och ögonen blev lite blanka. det var som att jag levde om högstadiet i fyra minuter (lika lång som låten är). helt sjukt. underbart men ändå så hemskt. fan vad jag vill tillbaka. 9C och brunnsängskolan. ja, det spelar ingen roll hur mycket jag ville där ifrån förut. nu vill jag bara dit igen.

jag citerar hassle's hurtful: "you don't know what you got till you're missing it a lot"...









saknar allt. allt som vi någonsin haft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide