Changed plans!

Jag skulle ju ut å fota osv men Oskar slutade tidigare så han kom också tidigare till mig. Nu hinner jag nog inte fota tror jag, för det kräver en del tid. Måste till ett bra ställe, sätta mig ner ett tag, tänka, inspireras och sen köra igång. ;) Jag och mina förberedelser - i know.

Så jag bestämde mig i stället för att åka ner på stan en snabbis bara. Jag åker nämligen till Köping i helgen (innebandy) och behöver nya hårband. Det borde jag väl hinna på en timme? Ja.

Smell you later (som Nettan säger) haha


Kommentarer
Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

SV: fast jag bor i botkyrka så vi bor rätt nära varandra ;)

2009-09-10 @ 17:46:48
URL: http://msundin.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Yes det är min design, haha, testade lite på stilmallen vad allt var och ändrade lite siffror. Så kom jag fram till detta^^ Tack för tipset om hemsidan! ska kika på det lite senare ;)



Tråkigt med att du inte trivs så bra i klassen.. hörde att du går med Nettan, glenn och några. Men det är ju bra att skolan är BRA! :D och att du trivs med ditt val. Men finns det inga andra klasser med det programmet så att du kan byta?



Kul att det går bra med oskar, ni är så så gulliga tsm! (A) Åh, fem månader, då är man ju fortfarande nykär. Det är SÅ häääärligt! :D



Det går jätte bra i skolan för mig, underbara esteter och massa "Goa Göteborgare" :D



Jag åker till södertälje nästa helg. Så vi kanske borde hitta på något allihopa! Skulle vara jätte kul, vi har ju inte setts på assa länge:D

PUSS <3



2009-09-10 @ 19:55:16
URL: http://mathildadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide