Ny bloggdesign på ingång

Eftersom att jag har så himla tråkigt tänkte att när jag lika gärna har tid kan jag göra mig en ny bloggdesign. Jag har tröttnat på min nu. Tycker den är fin, men den här gången vill jag göra den mer "vuxen" eller professionell kanske jag ska skriva.

Jag har nu suttit och sökt runt på olika bloggar för att hämta inspiration. Sedan har jag skissat på papper hur jag vill att den ska se ut. Valt ut bilder och skrivit text har jag också gjort. Det är så här Jag gör när jag ska göra en ny bloggdesign. Jag skulle aldrig kunna köra pang på rödbetan bara så där. Eller visst skulle jag kunna, men det skulle inte bli bra.

Tänkte börja lite smått med att lägga upp basen i PS. Sen ska jag nog försöka äta lite. Det är svårt när man mår illa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide