Plockade med oss en pinne hem!

Nu är jag hemma från en riktigt lång dag!
Vi var framme i Karlstad ca två timmar innan match så vi tog det ganska lugnt. Matchen började 16.15 och gud så nervös jag var! Men när visselpipan sattes i ton försvann det i princip.

Första perioden: 1-0

Andra perioden: 0-0

Tredje perioden: 2-3 (3-3)

In i sista minuten stod det 2-2 och när det var tjugo sek kvar så gjorde dem 3-2. Det kändes verkligen apa! Men vi deppade inte ihop för det, utan tog istället ut målvakten.
När klockan stod på 19.55 gör EJ måååååål! Alla springer ut på planen och slänger sig på henne! Heeelt uuundeeerbaaart!! Fy fan vad bra!

Fjärde perioden: 1-0 (4-3)

När en minut återstår gör dem segermålet. Men vi hänger inte läpp inte! Det här var vårat första poäng i div 1! Våran första match i div 1 också! Bra! Bra! Bra!

Jag har suttit i buss i sammalagt 6 timmar idag, men det har varit skit roligt fast nu är jag ju förstås skit trött.
Imorgon ska jag verkligen se till att sova ut! Ja för fan! Har inte fått sova ut på två veckor! Ska bli såååå skönt, så nu säger jag god natt!




GO STEELERS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide