helgen kunde ha varit bättre

Jag tänkte sammanfatta helgen. Den blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Därav har jag heller inte nyttjat helgen ut till fullo - som jag sa att jag skulle göra. aja. shit happens!

Helgens höjdpunkt kan jag ju lätt säga var att få rida Siggan! Det var riktigt roligt!
Helgens downpunkt var ju att städa. Helt klart.

Snart så kommer Oskar hit. Som jag skrev tidigare idag har han varit i Viksberg och köpt en sak. Men han säger inte vad, för det tänker han berätta när han kommer hit. Därför (b.la.) vill jag att han kommer nu! För med mig funkar inte "jag har en sak att berätta för dig" och så får jag ändå inte veta det just Då. Jag hatar det. Verkligen haha.

Oskar lär väl komma när som helst :-) Det blir nog ingen mer bloggning för idag heller, so i´ll guess i have to say good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide