SVERIGESPELEN 2009 resultat

Äntligen hemma! Eller äntligen kanske är fel ord att använda, för det har varit en väldigt kul helg! Bara det att nu är jag för jävla trött, så det var skönt att komma hem.
Orkar egentligen inte skriva, men jag känner att om det inte görs nu så kommer det aldrig att bli av. Då poppar massa annat upp i stället, so here we go.


LÖRDAG - GRUPPSPEL

08.00 Nykvarns IF vs Vendelsö IK 1-2
Inte riktigt igång. Men bra match!

14.00 Funbo IF vs Nykvarns IF 4-6
Vi spelade upp oss!

18.00 Köpings IBK 2 vs Nykvarns IF 1-6
Riktigt bra och kul match!

22.00 Nykvarns IF vs Torshälla IBK 1-1
Trötta ben å ett flängmål i baken.


SÖNDAG - SLUTSPEL

10.00 Hagunda IF vs Nykvarns IF 4-0
Och sen var vi ute ur Sverigespelen. Trist...


Men det är bara å komma igen å ladda inför nästa vecka - seriepremiär!

Jag tänkte lägga upp lite bilder också, det är mest spel- och actionbilder. Men jag tror eller jag Vet att Emma och Müller har andra bilder, lite roligare bilder! ;) De kommer hur som senare då våran kamera ligger på laddning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide