its friday im in love

äntligen äntligen äntligen fredag! den här fredagen var riktigt Riktigt RIKTIGT seg. fast hela veckan har dock gått supersnabbt! det känns som att det inte var länge sen alls som jag förra veckan tänkte "JA FREDAG!" tyvärr kommer ju helgen gå tusen gånger fortare - precis som vanligt med andra ord.

ikväll ska jag mysa med oskar. På lördag funderar jag på att åka till stockholm (försöker få mamma med mig), på lördag kväll ska jag ut till min gamla ridskola och skrämma ungar, på söndag har jag match och sen ska jag träffa oskar. det är mina planer än så länge. ;)

nu sitter jag återigen och lyssnar på honey and the moon (fan vad jag älskar den låten) samtidigt som jag hör hur regnet droppa ner utanför fönstret. mysigt! jag tycker om när det regnar, i alla fall när det gör det vid rätt tillfälle! jag älskar när man har ledigt hela dagen och det verkligen spöregnar ute. då är man hemma hela dagen, gosar ner sig under en filt, gör lite varm choklad och tittar på bra filmer. ensam eller tillsammans med någon. :)

nu ska jag ut i regnet, övningsköra. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide