Lårhöga stövlar var det va?


Hög Stövel från Skopunkten.com

De ser inte alls snygga ut på den här bilden, och jag börjar helt ärligt tveka på om det faktiskt Var dessa som jag stod och provade i butiken??! Om det nu är de här så är de sjukt mycket snyggare i verkligheten - som med de flesta skorna jag köper och lägger upp här haha. ;)

Brun stövel av skinnimitation med foder av textil
Klackhöjd 4 cm
Skafthöjd 50 cm
Skaftvidd 40 cm

499:-

De finns i svart också men de såg plastiga ut. Även fast det egentligen är svarta stövlar som jag vill ha. Bruna är ju lite svårare att matcha till. Fast jag har ju mest natur- och jordfärgade kläder så det ska nog inte vara något problem inte. Dessutom har jag ju mina ljusa uggs, förra årets stövlar och så får jag säkert låna mammas svarta om så skulle behövas och viljas.

Då är det bara vinterjackan kvar då... Tips? Någon? Helst inte över 2000:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide