mina ben fortsätter hålla sig varma

för idag köpte jag nya pants! jag gillar verkligen leggingsen som "förvandlats" till både jeans och chinos!

jag vet inte hur länge jag har letat efter ett par mörkblåa jeans. och som sitter bra! det har varit helt omöjligt, är ju väldigt kräsen när det gäller jeans. men idag hittade jag ett par! dock inga riktiga jeans, men det ser ut som det! det blev ett par jeansleggings och dem kan man Alltid lita på - sitter alltid bra!

sen har jag gått i dagar nu och verkligen slitit på mina vanliga svarta leggings. ur  tvättade är dem säkert också! dem ser faktiskt lite skabbiga ut, och tråkiga ut också för den delen. Så därför köpte jag ett par partyleggings (som jag kallar dem) med glans. skit snygga är dem. ex. höga klackar och antingen en paljettröja eller en med nitar. i´m totaly in love with nitar!!

kom på att jag köpte underkläder för 161:- och ett svart
nagellack från depend för 18:-. också efterlängtade köp!

 
  mörblå jeansleggings (fickor bak!!) 299:- 210:-                      svarta partyleggings 199:- 140:-


Kommentarer
Postat av: nettan grääs

då är vi två om nitar, det är så äckligt SNYGGT!

2009-09-06 @ 15:09:52
URL: http://ngraas.blogg.se/
Postat av: Anonym

var köpte du det?

2009-09-06 @ 20:01:18
Postat av: Anonym

Var köpte du kläderna?

2009-09-06 @ 20:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide