nu blir det upp i sadeln igen



Efter att jag kommit hem från skärholmen drog jag direkt ner till stallet där det var stallmöte. Det tog väl runt en, två timmar som det brukar göra. Sen hade jag inga direkta planer (jag ska inte längre till min gamla ridskola) men så frågade Saga mig om jag ville rida hennes häst, Siggan.

Har alltid velat testat henne å jag är så glad att jag gjorde det! Även fast jag var lite nervös ibörjan... Men det är man ju alltid. Det var dock helt onödigt att känna så för Siggan var helt underbar! Damn vilken häst säger jag! Vilket energiknippe, vilken nacke och vilken galopp!!!!!

Ja, som ni hör så gick det väldigt väldigt väldigt bra! Så bra att jag ska börja rida henne 1 ggr/veckan. Det är det jag har tid med pga innebandyn (mest). Sen tar det ju sin lilla tid att ta sig från skolan också och läxor ska göras. Och Oskar å vännerna är ju också med i bilden där. Tufft med tid kommer det att bli, men jag ska klara det. Vill inte lägga av med ridningen!


Nu har jag hela kvällen off eftersom att planerna sprack. Kul? - Inte speciellt.
Vaaaaad skaaaa jaaag gööraaaa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide