nu väntar en storstädning...

nu har jag skjutit upp städningen tillräckligt länge att jag själv börjar tycka det är äckligt. så nu tar jag tummen ur röven! jag ska plocka upp och tvätta kläderna som legat på golvet minst en vecka, plocka ner disk som stått kvar i rummet sen igår, dammsuga hela huset och slutligen in i duschen med mig själv. ;) det här blir nog en riktigt rolig söndag...

jag längtar tills ikväll då jag ska träffa oskar och så ska han nog sova här. men först skulle han fixa en "hemlis" i viksberg? say what? nyfiken...

för övrigt har jag ett otroligt ridsug i mig. åh, gud vad jag vill rida! det var länge sen jag kände så här. jag blev så glad och lycklig igår när jag red Siggan. inte bara för att jag fick rida (har inte gjort det på ett tag) utan också att hon var så himla bra! jag är redan "kär" i henne. så himla underbar häst!



så här ser det ut på mitt golv just nu. stökigt! fast jag fick ju bara
med 25% av kläderna så då kan ni tänka er hur det egentligen ser ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide