THE WINNER

Nu kommer ett lite gladare inlägg! Är på mycket bättre humör, fast istället har jag huvudvärk och känner mig allmänt snurrig. Kan det bero på för lite sömn och kost? Ja, troligtvis.

Vi hade i alla fall skoljoggen i skolan idag. Det gick jätte bra och var jätte kul! Jag vann! =D haha! Bland alla tvåor och treor på skolan kommer en etta och kniper första platsen! ;) bland tjejerna alltså. Så det var gott!
En annan sak som inte är lika gott är att jag nu har sjukt ont i min höft. Vi sprang ju 4 km på enbart asfalt = inte bra för mig + dumt av mig. Får se hur det går ikväll på träningen...

Nu kommer snart mamma och vi ska åka ner på stan en snabbis. Jag vill verkligen ha ett par svarta jeans eller jeansleggings! Tyvärr måste jag vänta tills jag får mitt studiebidrag, men man kan ju fortfarande kolla. =))

Visste ni förresten ang höjningen av studiebidraget att det INTE gäller för oss gymnasie-studerande? Utan för de högskole-studerande! Läste det idag! BLÄÄ vad dåligt!

Som sagt, stan. Puss!


Kommentarer
Postat av: RPATTZ - ONE OF A KIND

Hejhej, jag undrar gör du gratis designer? Jag har redan en header men jag vill ha lite andra grejer i menyn och sådana saker...

2009-09-24 @ 20:31:42
URL: http://robertpattinsonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide