tiden bara springer iväg

 

det var ju jag som hade så mycket tid nu efter skolan. vart tog den vägen?? klockan har helt plötsligt börjat närma sig sju-slaget och jag sitter fortfarande och har inte gjort ett skit av det jag skulle göra. jag ska träffa oskar om någon timme så jag måste nog sätta fart nu. min enorma klädhög på golvet får dock vänta - som vanligt. jag är expert på att skjuta upp saker.

nu ska jag äta och sen ska jag in i duschen. tror inte det blir någon mer bloggning idag. annars hörs vi imorgon! jag ska försöka komma igång med bloggandet igen, för jag märker ju att när jag väl sitter här så har jag ju jätte mycket att skriva om! det är kul igen dessutom.

ha en fin kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide