Vinn en träff med Tokio Hotel I SVERIGE!

JA! Ni läste helt korrekt alldeles superduper rätt! SVERIGE, STOCKHOLM! Fattar ni!?!? =D åååhhh jag kan knappt bärga mig! Även fast det är 1 på miljonen att man får träffa dem så är dem ändå i SVERIGE. Coolt! =)

Förra gången dem var här i Sverige på skivsignering så var jag inte ett jätte fan av dem. Det var inte fören några veckor efter det som jag blev riktigt "besatt" av dem! Så det var ju lite jätte synd...
Men nu har som sagt en ny chans kommit! Ni undrar inte hur mycket jag håller tummarna för att just Jag ska bli den utvalde! Det skulle vara GULD GULD GULD och ännu mer!!! =D

Jag längtar verkligen tills deras nya platta släpps! Det har varit en lång väntan, men tusan vad värd den är för jag tror verkligen på det här albumet! Ut ifrån det som jag har hört från den (Automatic) så kommer det bli minst lika bra som deras tidigare! Spännande med ett nytt sound oxå, men jag hoppas ju självklart att dem fortsätter spela sina äldre godingar oxå! ;)



SÅ - vill du oxå ha chansen att få träffa Tokio Hotel? Enkelt!
1. Gå in på följande länk. Universal Music och Kenza har anordnat en tävling där!
2. Läs tävlingsreglerna.
3. Fyll i formuläret som innehåller: e-post, förnamn, efternamn, mobilnr,
stad, favoritlåt med TH, länk till ett inlägg där du tipsat om tävlingen och självklart
en motivering till varför just Du ska vinna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide