Tyngsta dagen ever

Idag har det varit en riktigt tung dag. Ni anar inte hur mycket jag ville ta snabbaste tåget hem. Men jag höll mig kvar, bra.
Jag började redan 8.10 vilket betydde att jag var tvungen att gå upp kl 6 för att ta bussen vid 7. Det.var.sjukt.tungt. Sen slutade jag 14.45 och jag och Alexandra fick springa för att hinna med 14.52 tåget! Inte orkar man vänta till 15.07 i en kvart tills nästa tåg inte.

Hela dagen idag har gått så o.t.r.o.l.i.g.t slow. Jag har verkligen räknat timmarna idag, bokstavligen! Nu är jag skit trött, jag höll verkligen på att somna på våran sista lektion. Och när jag lika väl är igång så kan jag säga att jag också har ont i halsen. =(
Det enda positiva är att det är torsdag - det betyder att det är fredag imorgon! YES YES YES! Vi börjar 10 och slutar 15.

Träffade förresten på min journalistiklärare Sarí idag. Hon hade läst min person-, miljöbeskrivning, krönika och "fem scener" och sa att hon tyckte att jag skrev jättebra. Att jag hade "Det" och att journalistik skulle passa mig jättebra. Det var verkligen kul att höra! =) Synd bara att det inte är det jag vill hålla på med... eller... det vet jag ju inte. I may change my mind?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide