uppe med tuppen

(för mig i alla fall)

Oskar stack för en kvar sen ungefär, så nu sitter jag här. Bussen går inte fören om 1½ timme så jag har gott om tid på mig! Ganska skönt faktiskt, så slipper jag stressa för en gång skull. Annars vill jag försöka sova så länge som det bara går - vilket oftast resulterar i att jag inte hinner till bussen och missar den. Fast det har iofs bara hänt 2 gånger, än så länge!

Men det är nog ändå dags att jag går ner och äter lite frukost nu. Idag är en bra dag.


Kommentarer
Postat av: mimmi

ja min hårförlängring finns kvar! :)

2009-09-07 @ 11:38:21
URL: http://mjmw.blogg.se/
Postat av: mathildad

HAHA. eller hur! Undrar NÄR dem ska börja med det? för jag hörde av någon idag att det inte var så säkert att dem skulle börja tillverka såna kondomer -.- DET suger ju i så fall:O

PUSS

2009-09-08 @ 21:15:52
URL: http://mathildadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide